fbpx

חוגגים חצי יובל לגן גורו

 15-19 באוגוסט 2021 בואו ליהנות בגן גורו

חוגגים חצי יובל לגן גורו

25 שנה לגן החיות האוסטרלי עם 25 נקודות התרחשות לכל המשפחה

בקיץ הזה, גן גורו מציין 25 שנים להיווסדו ב-5 ימי פעילות שהתקיימו אחר הצהריים.

בתאריכים 15-19 באוגוסט 2021 החל מהשעה 16:00 הקהל מוזמן לחגוג ב-25 מוקדי התרחשות ברחבי גן החיות.

להזמנת כרטיסים לחגיגות חצי יובל לגן גורו הקליקו כאן


25 שנה של חיבור לטבע

במשך שבוע שלם תפגשו את בעלי החיים האוסטרליים בשעות הכי יפות בגן. גן גורו אחר הצהריים בחודשי הקיץ הפך להיות אחד אתרי התיירות המבוקשים בישראל בקרב משפחות עם ילדים.
במסגרת אירועי 25 שנה בכל יום החל מהשעה 16:00 תפגשו את מריאנה, מטפלת בעלי החיים האוסטרלית שתחוד לכם חידות ותחלק פרסים לילדים. צלמי מגנטים יתעדו אתכם מאכילים תוכים ומלטפים קנגורו, המבקרים ייהנו ממתחם יצירה אוסטרלי, קיר ברכות ועמדות צילום מיוחדות לסטורי. וכמובן תוכלו להתרענן במתחם שפריצים החדש, לאכול ארוחת ערב פיצה בטאבון באזור הקיץ הירוק. והכל… לצד בעלי החיים האוסטרליים.

להזמנת כרטיסים לחגיגות חצי יובל לגן גורו הקליקו כאן

גן גורו אחר הצהריים

אלפי משפחות ומטיילים כבר הבינו שבחודשים יולי אוגוסט הכי מומלץ לבקר בגן גורו אחר הצהריים. מאז הקמתו של הגן הוא פתוח בחודשי הקיץ בכל יום עד השעה 20:00 בערב, ובימי שישי עד השעה 15:00.

יש המון סיבות למה לבקר בשעות אחר הצהריים, הסיבה העיקרית היא התנהגות בעלי החיים. בשעות האור האחרונות של היום בעלי החיים האוסטרליים הרבה יותר פעילים משאר שעות היום, מה שמאפשר הצצה לחייהם ופגישה בלתי אמצעית עם חיות הבר הקסומות.

להקת הקנגורו למשל, שמעדיפה לנוח בשעות החמות של היום ולשמור אנרגיה ללילה. מי שמגיע לגן גורו אחר הצהריים ייזכה לראות להקה פעילה וקופצנית. גם הגורים שגדלים בכיסי נקבות הקנגורו מעדיפים להציץ בשעות אחר הצהריים והערב.

בנוסף, האווירה בגן החיות יחד עם מזג האוויר הנעים יותר משלבים ביקור לא פחות ממושלם.

להזמנת כרטיסים לחגיגות חצי יובל לגן גורו הקליקו כאן

ומה אוכלים?

השנה הושק אזור הקיץ הירוק ובו פינת צ'יל אאוט מוצלת ונעימה. במקום אפשר להזמין פיצה בטאבון ולסגור את הפינה של ארוחת הצהריים או הערב, וכמובן להצטלם עם טווסים שמסתובבים חופשי, לראות את וולבי – חיית הכיס הכי מתוקה ופרוותית ואת זוג הקקדו וסיפור האהבה ביניהם. .

חגיגות חצי יובל לגן גורו יתקיים בימים ראשון עד חמישי 15-19 באוגוסט, בכל יום החל מהשעה 16:00 ועד השעה 20:00.

להזמנת כרטיסים לחגיגות חצי יובל לגן גורו הקליקו כאן

 

ילדה במזרקת מים בגן גורו