fbpx

מה זה גלמפינג?

או במילים אחרות: טרנד אוהלי היוקרה שכבש גם את הישראלים

לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, זו ללא ספק תמצית החוויה של גלמפינג: לינה בקמפינג מפנק בשטח עם אוהלים ממוזגים, המאובזרים ברמה שלא תבייש גם חדר סטנדרטי בבית מלון. על מה כולם מדברים והיכן תוכלו למצוא אותם? למי זה מתאים ולמה לבחור לישון דווקא באוהל? בואו נעשה לכם סדר

תופעת הגלמפינג צברה תאוצה מטאורית בשנה האחרונה, במהלכה רבים מהישראלים נשארו בארץ וחיפשו פתרונות חופשה חדשים המשלבים בין נוחות וכיף.

אז מה זה בעצם גלמפינג?

המונח 'גלמפינג' נוצר מצירוף המילים Glamorous Camping – קמפינג מפואר. כשמו כן הוא, אוהלי גלמפינג מציעים לנופשים ליהנות מפינות חמד בלב הטבע, לצד תנאים נוחים ומפנקים במיוחד המשלבים בצורה מדויקת בין לינת שטח לציוויליזציה.

אירוח גלמפינג מתקיים באוהלים מדוגמים, המציעים חוויית אירוח נוחה הכוללת מזרנים, נקודות חשמל וגולת הכותרת – מזגן. מטיילים אשר נמנעו בעבר מהגעה לשטח בשל החשש מלינה באוהל, נהנים כעת מתפיסת עולם חדשה של נופש ופנאי ומרחב חדש של אפשרויות לטיולים וחופשות. את אוהלי הגלמפינג תוכלו למצוא במגוון רחב של אתרים ברחבי הארץ, וכמו כן ישנן חברות פרטיות המקימות מתחמי גלמפינג בנקודות שונות על פי הזמנה.

למרכז ההזמנות לילה. להיות וטבע התקשרו 04-6488097

מתחם גלמפינג בצפון


כיצד נראית חוויית אירוח גלמפינג?

בין אם בחרתם להגיע אל מתחם גלמפינג קבוע או ארעי, יקבלו את פניכם אוהלים יוקרתיים בעיצוב ייחודי, לעיתים בשילוב עם ארוחות מושקעות וקרבה לאטרקציות בסביבה. סוג האוהלים משתנה ממתחם למתחם ועשוי להיות אוהלי קנבס, בתי בוץ, אוהלים יוקרתיים או אפילו קרוואנים. לא חשוב באיזה סוג של גלמפינג תבחרו, השילוב הייחודי בין פסטורלי לאורבני יהפוך את השהות שלכם במקום לחוויה יוצאת דופן.

עצם המיקום הלא שגרתי של אוהלי גלמפינג בחיק הטבע, מאפשר לפתוח את העיניים מול נוף עוצר נשימה, אחרי לילה שקט וממוזג במיטה נוחה ונעימה. חופשת הגלמפינג שלכם יכולה לכלול מגוון מסלולים ייחודיים בטבע, אטרקציות מקומיות, פעילויות אקסטרים או סיורים קולינריים. במהלך השהות באתר תוכלו לקיים מפגשים ואירועים, בהם סדנאות, מופעים, טקסים, ימי גיבוש וכיף – הכל בחיק הטבע, הכי קרוב לאדמה שאפשר. אתם בוחרים את הקונספט המתאים לכם והאוהל היוקרתי שלכם ילווה אתכם בכל בחירה ובכל לוקיישן שתרצו.

פנים הגלמפינג

 

כל היתרונות של גלמפינג

אירוח גלמפינג הוא פתרון אידיאלי לשוחרי ההרפתקאות, לכל אותם אנשים המחפשים אחר חלקת טבע חדשה שטרם ראו או מסלול חדש שעדיין לא ביקרו בו. אוהלי גלמפינג ניתנים למיקום בלב הטבע, במקומות לא שגרתיים בהם אין כל אפשרות לינה חלופית מלבד הקמה עצמאית של אוהל או לינה תחת כיפת השמיים, המצריכים נשיאה של ציוד רב ולעיתים כבד ובסופו של דבר מעניקים פתרון לינה חלקי ומינימלי.

אוהל גלמפינג מאפשר לכם ליהנות מהיופי של הטבע לצד הנוחות של הבית, לשלב בין הרצונות של כלל בני המשפחה או הקבוצה ולהעניק לכולם את האפשרות ליהנות מחוויה ייחודית ונופים עוצרי נשימה. בין אם המטרה שלכם היא להתמסר למנוחה ולטבע, או להגביר את האדרנלין בפעילות אקסטרים, תוכלו לסיים את היום שלכם יחד, עם מקום נוח ומפנק להניח בו את הראש בלילה.

כך ניראה מתחם הגלמפינג החדש שלנו

כיום עומדים לרשות המטיילים והנופשים מגוון רחב של מתחמי אירוח, ביניהם גלמפינג עם בריכה, גלמפינג יוקרתי במתחמים קבועים וארעיים, גלמפינג בצפון או בדרום. האוהלים המאובזרים מותאמים ליחידים ומשפחות, קבוצות קטנות וגדולות, מציעים לכם הזדמנות להתפרע עם הדמיון, לגלות מחדש את היצירתיות ולייצר חופשות ואירועים בלתי נשכחים בחיק הטבע, עם נוחות אמיתית של בית.