fbpx

אוהלים ממוזגים בצפון למשפחות

או במילים אחרות: טרנד אוהלי היוקרה שכבש גם את הישראלים

חופשה בחיק הטבע יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת או חוויה שרק תרצו לשכוח ממנה, תלוי עד כמה נערכתם מבעוד מועד ובאילו הפתעות בלתי צפויות נתקלתם. כדי להבטיח חוויית קמפינג שתישאר אתכם גם שנים קדימה, כדאי שתכירו את הטרנד הכי חם בסביבה – גלמפינג.

הקמפינג היוקרתי נולד מתוך תשוקה אמיתית לחוויות ייחודיות בטבע, אך חיבה לא פחות חשובה לנוחות ולסטייל. אלו למעשה אוהלים ממוזגים יוקרתיים המאובזרים מא' עד ות' ומציעים חוויה של קמפינג יוקרתי במתחמים קבועים ברחבי הארץ ומתחמים ארעיים הנבנים ע"פ דרישה בנקודות משתנות.

אם כבר יצא לכם לחוות טיולים בטבע ולינת שטח בתנאי מזג אוויר משתנים, וודאי חוויתם על בשרכם את חוסר הנוחות של ימות הקיץ החמים והדביקים או את רוחות הלילה הקרות שמתגנבות לתוך האוהל בימים קרירים יותר. תוסיפו לזה חרקים ומתעופפים למיניהם, את חוסר הנוחות של לינה בשק שינה, את כאבי הגב והצוואר ונדודי השינה, וקיבלתם מספיק סיבות למה לא לעשות את זה שוב.

מתחם אוהלים ממוזגים


אוהלים ממוזגים בלב הטבע

אוהלים ממוזגים מאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות, מבלי לוותר על החוויה של הטבע ומבלי להתפשר על הנוחות של הבית. מתחמי האוהלים השונים יציעו לכם אוהל ממוזג ומעוצב, מאובזר בנקודות חשמל,  תאורה, מיטות נוחות והחשוב מכל – מזגן. לעיתים תוכלו אפילו למצוא בהם גם מקרר ומוצרי חשמל נוספים. החיבור האידיאלי בין המיקום בלב הטבע לבין לינת שטח ברמה מפנקת במיוחד, מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות מבלי לוותר על דבר. קמפינג אוהלים ממוזגים יאפשר לכם ליהנות מטיול בחיק הטבע, פעילויות ואטרקציות בסביבה או מנוחה ושקט מול נופים עוצרי נשימה, מבלי לסחוב ציוד כבד על הגב או לוודא שלא שכחתם את משאבת האוויר לכרית המתנפחת.

סיימתם את המסלול שלכם להיום? אוהל יוקרתי יעמוד לרשותכם עם כל הציוד הנדרש להעביר את הלילה בכיף, ברמה הגבוהה ביותר. לכם רק נשאר לבחור האם תרצו אוהל ממוזג בצפון או בדרום, אם בא לכם נוף ירוק ופורח או נוף מדברי זהוב, וכל השאר – יחכה לכם מוכן באוהל. לא צריך להתאמץ, פשוט להגיע וליהנות.

 

אוהלים ממוזגים בצפון למשפחות, זוגות או קבוצות

חווית האירוח מזכירה מאוד את החוויה של צימר למשפחות, בתוספת היתרונות הרבים שיש לטבע להציע. להתעורר בבוקר לנוף ציורי ולשתות את הקפה ממש בתוך הטבע, לסיים את ארוחת הבוקר ולצאת למסלול או לאטרקציה מבלי להזיז את הרכב ובלי לקפל את הציוד. לינה באוהל ממוזג בחיק הטבע משלבת בתוכה את כל מה שטוב בשטח, לצד כל מה שנוח בבית.

ישנם מתחמי אוהלים המציעים לכם גם ליהנות מארוחות עשירות בסגנון FARM TO TABLE, המבוססות על כל השפע שיש לטבע להציע ומעצימות את החוויה הטבעית ותחושת הקרבה לאדמה. אם חפצה נפשכם בחופשה משפחתית בארץ, אוהלים ממוזגים בצפון או בדרום ייתנו לכם מענה מדויק לצרכים שלכם, בתנאי אירוח מפנקים במיוחד וקרבה לטבע שאי אפשר להתחרות בה.

אם אתם מחפשים אוהלים ממוזגים בצפון למשפחות, לזוג או לקבוצה, מתחמי הקמפינג היוקרתי מתאימים להרכבים מגוונים ומציעים אוהלים מפנקים בגדלים שונים המותאמים למספר האנשים. משפחות עם ילדים, קבוצות חברים, מסיבת יום הולדת, רווקות או רווקים – אתם בוחרים מה לחגוג ומתחם האוהלים יספק לכם את כל הטוב שחופשה בטבע יכולה להציע לכם.