fbpx

קמפינג באזור בית שאן ועמק המעיינות

אם אתם משתוקקים להרפתקת שטח שמשלבת טבע, נופים, גיבוש משפחתי וחיבור לאדמה, אל תלכו רחוק מדי, כי אזור בית שאן ועמק המעיינות מחכה לכם. מזג אוויר נוח (גם בחורף), נופים מרהיבים, קרבה למעיינות וחיבור לטבע – אלה רק חלק מהיתרונות המדהימים של האזור הכי יפה בארץ. חובבי קמפינג בטבע? עמק בית שאן קורא לכם. מגיעים לאזור ורוצים להשתקע ללילה או שניים? הינה כל המקומות שכדאי לתקוע בהם יתד.

למה להגיע לקמפינג באזור בית שאן?

מזג אוויר

אחת הסיבות העיקריות להגיע לאזור בית שאן היא מזג האוויר הנוח שמאפיין את לילות העמק. אומנם נכון, עמק בית שאן ידוע בטמפרטורות היום הכבדות בעונת הקיץ, אך בדיוק בשביל זה פזורים במרחב מעל ל-40 מעיינות. והאמת היא ששעות הלילה יביאו אליכם משבי רוח מרעננים ונעימים שמתאימים לכל מי שלא מוכן לוותר על לינת שטח איכותית. זאת הסיבה שעמק המעיינות ואזור בית שאן הם יעדי קמפינג אידיאליים.

נופים מרהיבים

נופי עמק בית שאן ועמק המעיינות הם מהנופים היפים בארץ. ארץ בראשית מופלאה ממלאת כל פינה בעמק בטבע חי ושוקק, וכל מי שאוהב להשכים עם הזריחה ולהתפעל מיופי טבעי שאין לו מתחרים, יודע זאת, ולא סתם אנשים נוהרים לכאן בהמוניהם ומתעקשים דווקא על קמפינג באזור בית שאן. אין דבר מרשים יותר משמי לילה כהים מלאי כוכבים, מזריחה מפעימה מעל בקעת הירדן או מטבילת בוקר פרטית במקווה טבעי חבוי שמשלים את התפאורה ואת החוויה.

מעיינות טבעיים

עמק בית שאן הוא נווה מדבר ששופע במעיינות קרירים וצלולים. כל המעיינות הטבעיים מציעים לנופשים חוויית טבע שלמה ומים נובעים, חיים, קרירים ונפלאים. המעיינות הנובעים של העמק הם לא רק מקוואות טבעיות שנובעות מלב ליבה של אימא אדמה אלא גם בתי גידול לדגה מגוונת שמאזנים בהרמוניה בין הטבע ובין האדם.

חיבור לטבע

אזור בית שאן הוא עדות לעוצמה של הטבע ולמורשתם של בני האדם. משחר ההיסטוריה פעלו בני אדם והותירו אחריהם מורשת מופלאה של חיבור עמוק לטבע, לבעלי החיים, לאדמה ולסביבה. בין שאתם צפרים חובבים, ובין שאתם טיילים נלהבים, לעמק בית שאן תמיד יהיה מה להציע לכם.

אז איפה כדאי להקים את האוהל?

גן השלושה (סחנה)

גן השלושה, המוכר בשם העממי 'הסחנה', הוא אחד מיעדי הקמפינג המובילים באזור בית שאן. על שטחי השמורה שומרים צוותי רשות הטבע והגנים שמזמינים את המטיילים לחוויית קמפינג ייחודית בלב השמורה על גדת המים. תוכלו להקים את האוהל שלכם בצל העצים או בסמוך לאחת הבריכות הטבעיות המדהימות. באתר תמצאו מתקני שירותים ומקלחות, שולחנות פיקניק, מתחמי צלייה ומזנון גדול ותוכלו ליהנות מחוויית טבע עשירה ומעשירה.
סחנה

גן לאומי מעיין חרוד

אם אתם חולמים על חוויית קמפינג קצת יותר מאתגרת, סעו לגן לאומי מעיין חרוד. הגן הלאומי נמצא למרגלות הגלבוע; במרכזו המעיין הגדול, מקור נביעה איתן של מים מתוקים שמושך אליו מבקרים מזה מאות שנים. לינת קמפינג במעיין חרוד תעזור לכם להתוודע להיסטוריה המיוחדת של המקום ולהתחבר אליה. אף על פי שיש בו מתקני שירותים ואזורי פיקניק, הגן שומר על הפשטות הטבעית שלו, ולכן הוא יעד טבעי לכל מי שמעדיף לשלב נוחות עם חוויית שטח אותנטית.

מתחם הגלמפינג 'לילה' בעמק המעיינות

אם אתם חולמים על לינת לילה אך לא רוצים לוותר על הנוחות שיש לחיים המודרניים להציע, מתחם הגלמפינג לילה הוא הבחירה האולטימטיבית בשבילכם. בלילה תמצאו שילוב מענג של נוחות ואיכות לצד טבע וחוויית גלמפינג מפנקת. מוכנים לתקוע יתד? אין צורך, כי האוהלים כבר מוכנים. מה עוד תמצאו במתחם? הרבה!

אוהלים ממוזגים

אם אתם מתארחים בגלמפינג עמק המעיינות, אתם לא צריכים להכין כלום, כי הכול כבר מחכה לכם. האוהלים הגדולים והממוזגים במתחם הגלמפינג מבטיחים לכם שנת לילה נוחה ורגועה גם בשיא הקיץ וגם בעיצומו של החורף. כל אוהל מעוצב בטוב טעם ומציע לנופשים אווירה נעימה, מרגיעה ומסבירת פנים.

מיטות נוחות ומצעים נקיים

אל תוציאו את השק"שים מהמחסן, אתם לא צריכים אותם. בקמפינג הזה תישנו כמו מלכים על מיטות נוחות עם מצעים נקיים. מי אמר שבקמפינג צריכים לשבור את הגב ולספור את הדקות במשך כל הלילה? טוב, אולי בקמפינג כן, אבל כאן זה לא קמפינג, כאן זה גלמפינג.

שירותים ומקלחות שלא תרצו לעזוב

צוות האתר מבין שמי שמגיע לגלמפינג, עושה זאת כדי לא לוותר על נוחות ועל היגיינה אישית. מתקני שירותים ומקלחות מעוצבים ואיכותיים הם גולת הכותרת של מתחם הגלמפינג ושל הנופשים בו. המתקנים מתוחזקים, נקיים, נוחים ונעימים עם מים חמים חמים. גם בטבע אפשר להתרענן, ממש כמו בשגרה.

מטבח מטיילים

מטבח המטיילים במתחם הגלמפינג מתאים לחובבי קמפינג שאוהבים לבשל בשטח. בין שאתם מכינים ארוחת בוקר מהירה לפני הטיול היומי, ובין שאתם עומלים על ארוחת צוהריים או ערב מפנקת לכל המשפחה, במטבח תמצאו כירת גז, כיורים, מקרר פרטי רק בשבילכם, מכונת קפה וכמובן גינת צמחי תבלין להכין תה צמחים טבעי.

מתחם צלייה ענק

אם יש משהו שהנופשים של לילה מחכים לו בקוצר רוח, זה מתחם הצלייה הענק, המאובזר והמפנק, וזה לא מפליא, אין הרבה מתחמי גלמפינג שמאפשרים לנופשים לערוך משתאות 'על האש' כיד המלך ובטח שלא בתנאי יוקרה. מוכנים להרשים את כולם בכישורי הנפנוף שלכם? בואו לגלמפינג בעמק המעיינות.

חיבור לטבע בתנאים נוחים

מתחם הגלמפינג בעמק המעיינות מחבר בין הנופשים ובין הטבע בלי לאלץ אותם לוותר על תנאי מחיה נוחים. בין שאתם נרגעים באזור המנוחה המשותף או שותים קפה על המרפסת, ובין שאתם צופים בכוכבים ליד המדורה, כל רגע בגלמפינג עמק המעיינות הוא הזדמנות לאמץ את היופי של הטבע לצד היופי של חיי הקדמה ולשלב בין שניהם.
גלמפינג עמק המעיינות - חיבור לטבע

מתאים לילדים בכל הגילאים ולכל המשפחה

מתחם הגלמפינג בעמק המעיינות מתאים למשפחות עם ילדים בכל הגילים, לזוגות, לקבוצות ולכל אוהבי הטבע באשר הם. הסביבה השלווה והפעילויות המרתקות נותנות מענה לצרכים של כל הנופשים ומשאירות זיכרון מתוק ובלתי נשכח בלב.
מתאים לילדים

קדימה, אל העמק!

קמפינג באזור בית שאן ועמק המעיינות הוא הזדמנות נהדרת להתחבר לטבע, לאדמה, לנופים וגם אחד לשני. בין שאתם בוחרים בקמפינג מסורתי קשוח, ובין שאתם מעדיפים להתפנק בגלמפינג קליל אך חווייתי, בואו אל העמק – את מה שתמצאו כאן לא תמצאו בשום מקום אחר.