fbpx

מה עושים בשבת עם הילדים?

השאלה הנצחית שכל הורה ישראלי שואל את עצמו מדי שבוע, היא מה עושים עם הילדים בשבת. לאמיתו של דבר, זאת כבר מזמן לא שאלה, זה הלך רוח. ילדי ישראל באשר הם גדלים בציפייה לפעילות המשפחתית הנצחית של שבת, ויום שבת נטול פעילות עלול לעלות להורים בהרבה שקט נפשי. אז אל תחכו עד לרגע האחרון ותנו לילדים (ולעצמכם) קצת טבע וחוויה משפחתית מגבשת ומהנה. שמרו במועדפים את האתר של תיירות ניר דוד וקבלו אין־ספור רעיונות לפעילויות משפחתיות מהנות בכל יום וגם – ובמיוחד – בסוף שבוע ובשבת. רוצים לדעת מה תעשו עם הילדים בשבת הקרובה? תגיעו לעמק המעיינות כמובן, איך לא?

 

אטרקציות מהנות בעמק המעיינות

את השאלה – מה עושים בשבת עם ילדים – תפסיקו לשאול מייד לאחר שתכירו את עמק המעיינות ואת מיזמי התיירות שמוצעים לכם. הביקור בעמק המעיינות לא רק מציע לכם חוויית שבת משפחתית נהדרת, הוא גם חוסך מכם את התכנון השבועי המתיש של פעילויות השבת הבאות. כדי להגיע לעמק המעיינות אתם ממש לא צריכים הרבה – רק צידנית מלאה בכל טוב, מחצלת, אולי גם אופניים, ואתם מסודרים. כנסו לרכב, רשמו בוויז 'עמק המעיינות' ובואו. כדי למצוא את האטרקציות הטובות ביותר הקלידו בגוגל 'תיירות ניר דוד' ובחרו את האטרקציה שמדברת אליכם. לא הספקתם לעשות הכול בשבת אחת? לא נורא, האטרקציות יחכו לכם גם בשבת הבאה וגם בזו שאחריה.

 

קפיצה קטנה לאוסטרליה

אחת האטרקציות המבוקשות ביותר בעמק המעיינות, היא גן גורו, הגן האוסטרלי היחיד בעולם שממוקם מחוץ לאוסטרליה. בגן גורו הילדים יוכלו להכיר מקרוב את בעלי החיים האופייניות של היבשת הדרומית הגדולה – הקנגורו, להתבונן בהם, להתקרב ולראות את חצר הקנגורו הגדולה, לשמוע כיצד הם חיים ולמה חשוב לשמור על הטבע כדי לאפשר להם להתרבות גם בטבע מבלי לסכן אותם. בגן גורו גם תפגשו שלל עופות אוסטרליים גדולים ומיוחדים ובהם הלורים הצבעוניים והפטפטניים בצפריית הלורים. תראו גם עיזים ננסיות, גדיים צעירים ועוד בעלי חיים מדהימים כמו קזוארים, אֵמוּאים, שועלים מעופפים וזוחלים נדירים ומרהיבים. מעיזים להיכנס יחד למבוך גן-גו יורה? במבוך תכירו את החיות הפרהיסטוריות האימתניות ששלטו בפלנטה שלנו בזמנים קדומים, ואם תגיעו באחד מימי חופשת הקיץ, תוכלו להישאר ללינת לילה חווייתית.

גן גורו - בילוי בשבת עם ילדים

 

המעיינות הכי יפים בפארק אחד

את הבילוי בפארק המעיינות לא תוכלו למצות ביום אחד, ולכן אל תחששו להגיע אליו בכל שבת. אין סיכוי שהילדים ישתעממו במקום היפה ביותר בארץ, ואנחנו מבטיחים לכם שבכל ביקור הם יתנסו בחוויות חדשות, מהנות ומפתיעות. מחפשים מפלט מהחום של הקיץ? בכל אחד מהמעיינות הנובעים של פארק המעיינות תיהנו מבילוי רטוב, מרענן ומדהים למדי, רוצים לנשום אוויר צלול בשבת חורפית נעימה? בואו לפארק המעיינות עם אופניים, כנסו בחינם ודוושו בכיף בשבילים המסומנים, מוכנים לקצת אקשן משפחתי? אתם מוזמנים להרפתקה בלשית היסטורית סבוכה ומאתגרת בחדר הבריחה הגדול ביותר בארץ באסקייפארק של עמק המעיינות. הילדים שלכם לא ינוחו עד שיפתרו את החידה ועד שיעזרו לתושבי האזור להחזיר את השלווה לחייהם, חולמים על פיקניק רגוע בחיק הטבע? השכירו רכב גולף (קלאב־קאר) ותיהנו. צאו לסיבוב בשטחי הפארק הרחבים ובחרו בנקודה היפה ביותר לפיקניק משפחתי מהנה. עם רכס הגלבוע לצידכם והשדות החקלאיים הפרוסים לרגליכם, מי צריך יותר מזה?

 

להתעורר בשבת בעמק המעיינות

רוצים לחסוך את הנסיעה לעמק המעיינות בשבת? למה שלא תתחילו את השבת עוד ביום שישי? מתחם הגלמפינג היפה ביותר בצפון ממתין לכם בלב ליבו של עמק המעיינות ומזמין אתכם לחוויית קמפינג מפוארת וללינת שטח איכותית באוהלים ממוזגים בקיץ ומחוממים בחורף. במתחם הגלמפינג תמצאו מטבח מאובזר ומשותף וכן מקלחות נקיות ושירותים מסודרים ומוכנים לאירוח.

מה עושים בשבת עם ילדים עמק המעיינות

עמק המעיינות – מגוון אפשרויות לבילויים ביום שבת עם הילדים

עמק המעיינות מציע שלל אפשרויות ואטרקציות לבילוי בימי שבת עם הילדים. לכם רק נשאר לבחור את האטרקציה או הטיול שהכי מתאים לכם וקדימה, צאו לדרך.