fbpx

אירוח כפרי בצפון למשפחות

עמק המעיינות – השמים הכחולים, הירוק שמסביב, הר הגלבוע שמלווה אותנו מכל זווית, השכשוך במעיינות הטבעיים, הקירבה לטבע – ביקור שהוא מנוחה אמיתית לגוף, לנפש ולכל המשפחה. אחריי לניר דוד.

אירוח כפרי בצפון למשפחות בקיבוץ ניר דוד

אם נתבונן על תמונה של קיבוץ ניר דוד, נחשוב שמדובר בגלויה שנשלחה אלינו מאי־שם באירופה. דמיינו את עצמכם מתעוררים בבוקר מוקדם בבקתת עץ נעימה ויפהפייה, פותחים חלון ומשקיפים על הר הגלבוע והטבע שמביב. יושבים לאכול בארוחת בוקר עם נוף קסום ושקט, הרבה הרבה שקט.

מתחם אירוח כפרי ניר דוד

אירוח כפרי בצפון הוא כל זה ועוד הרבה יותר. בקיבוץ ניר דוד תמצאו את הטבע במלוא עושרו, הדרו ויופיו, ואין יותר פשוט ממנו. בקתות האירוח המפנקות בקיבוץ מחכות רק לכם. הן מאובזרות לאירוח והנאה מיטבית. בקתות העץ מתאימות למשפחות קטנות או גדולות, הן משרות אווירה ביתית, משפחתית נעימה ואינטימית, ומספקות את התנאים המיטביים לחופשה מהחלומות.

האירוח בקיבוץ כולל ארוחות בוקר עשירות, טעימות ובריאות. כשתסיימו את ארוחת הבוקר תוכלו לקפוץ לבריכה מקורה ומחוממת ובריכת פעוטות נעימה ובטוחה לקטנטנים. במרחק הליכה תוכלו לטייל בפארק המעיינות ובו 14 קילומטר של שבילים העוברים בין מעיינות צלולים בטמפרטורה קבועה כל השנה. פינוק כבר אמרנו? בואו נבדוק מה נוכל עוד למצוא בחבל הארץ המשגע הזה.

תיירות מסבירת פנים

כאורחי קיבוץ ניר דוד תוכלו להיכנס חד פעמית לגן לאומי גן השלושה סחנה – ללא תשלום נוסף. מרחק נסיעה קצר ביותר ואתם כבר צוללים אל תוך המעיינות של גן השלושה ומעבירים יום שלם של שחייה והנאה בחיק הטבע. רק תבחרו לכם פינה משפחתית שקטה ונעימה ואתם מסודרים לכל היום.

אתרים נוספים: פארק המעיינות שמותאמים לשכשוך נעים ומהנה הם, כמובן, נחל הקיבוצים, עין שוקק, השביל הרטוב ועין מודע. בכניסה לפארק תוכלו לשכור רכב גולף ירוק וחשמלי שייקח אתכם ממוקד מים אחד לשני. גן עדן של ממש.

הרעבים שביניכם יכולים להירגע. באזור יש מגוון מסעדות ומקומות קטנים ופרטיים שמגישים אוכל נפלא עם סיפור.

מטיילים בירוק של הצפון

האווירה הרגועה, הירוק שמסביב, החיבור אל הטבע, המפגש עם מטיילים נוספים שחושבים בדיוק כמוכם, הריח המיוחד של הצפון הארץ־ישראלי שאין דומה לו בשום מקום אחר בעולם – כל אלה חוברים יחדיו כדי לקבל את פניכם באירוח מושלם.

אירוח כפרי בצפון למשפחות מותאם במיוחד בעבורכם – אתם שמחפשים את הירוק, את המים, את האדמה הלחה, את ניחוחותיה המיוחדים ואת הקסם שבאירוח הפשוט. אירוח כפרי בקיבוץ ניר דוד מציע מקומות מרהיבים ביופיים אשר מחכים רק לכם ומזמינים אתכם למסע מיוחד ומרהיב ביופיו בארץ הצפון. החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן והיא אינה דורשת הרבה הכנות – רק תבואו, תיהנו, ותתאהבו. חופשה נעימה!