fbpx

אטרקציות לילדים בצפון


שירו שיר לצפון מגולן עד חרמון, קדימה ילדים! הצפון מחכה רק לכם. קדימה הורים, הביאו אותם אלינו ליהנות, ללמוד, לבלות, לכייף, להתאהב. תתכוננו – הם לא ירצו לחזור הביתה, ראו הוזהרתם!

אטרקציות לילדים בצפון – עמק המעיינות

עמק המעיינות מציע שלל אטרקציות לילדים לבילוי בכל ימות השנה. פעילויות עם מים, טבע, בעל חיים מיוחדים ואינסוף מעיינות שיקררו לכם את הקיץ.

 

פארק המעיינות

פארק המעיינות

איזה ילד לא אוהב מים? איזה ילד לא ייהנה משכשוך נעים ומפנק בחיק הטבע? בשביל ילדים טבילה במעיין נובע זה הדבר הכי טבעי בעולם. אטרקציות לילדים בצפון זה קודם כל מים – הצפון משופע במים, בנחלים ובמעיינות ומושלם לבילוי מענג עם הילדים.

גן עדן של פינות שכשוך טבעיות, נהדרות, קרירות ויפות – פארק המעיינות שבעמק המעיינות הוא המקום המושלם לבילוי עם הילדים. תביאו בגדי ים, תביאו אביזרים לפיקניק על־האש, תביאו כל מה שצריך לבילוי של יום בחיק הטבע. מקום מופלא לטיול בכל עונות השנה. מזג האוויר באזור עמק המעיינות, גם בחורף, נוח לטיול וטמפרטורת המים במעיינות לא משתנה כל השנה ונשארת 26 מעלות. אין ספק שהוא האתר המוביל לבילוי עם ילדים.

בכניסה לפארק תוכלו לשכור אופניים ולהעביר את היום רכיבה ממקור מים אחד לשני. אם לא תרצו להתאמץ ברכיבה תוכלו לשכור רכב גולף חשמלי-ירוק לכל המשפחה ולהעביר את היום בנסיעה בין השדות הסובבים את עמק המעיינות ובין המעיינות עצמם. ההנאה מובטחת.

לפארק המעיינות >

גן גורו

גן גורו

מבין האטרקציות לילדים בשבת אין ספק שגן גורו הוא המקום המוביל גם בימי אמצע שבוע. כשילדים וקנגורו נפגשים זאת אהבה ממבט ראשון. להקת הקנגורו בגן גורו חיים בחצר ענקית והילדים יכולים ממש להיכנס לחצר שלהם, לגשת, ללטף, לחבק, להאכיל, לשבת, לפטפט וסתם כך לבלות בחברתם בטבעיות ובהנאה. כשילד פוגש קנגורו לראשונה זאת חוויה מדהימה שהוא לא שוכח כל כך מהר.

גן גורו מאפשר לילדים מפגשים עם בעלי חיים אוסטרליים ייחודיים ביניהם: זוחלים, יונקים ובעלי כנף ואפילו עוף אוסטרלי ענק שנמצא בסכנת הכחדה. בנוסף, הגן משמש כמקור חינוכי לאהבה ושמירה על הטבע ולחשיפת הדור הצעיר לערכי חינוך ושימור חיות בר. המפגש עם בעלי החיים הוא חוויה מלמדת ומהנה שמשלימה את הבילוי בכיף.

לגן גורו >

נחל הקיבוצים

נחל הקיבוצים

נחל הקיבוצים הינו נחל רחב ידיים הנמצא בעמק המעיינות שמבקרים בו אלפי אנשים מכל רחבי הארץ. מי הנחל צלולים, טמפרטורת המים עמודת על 24 מעלות והיא קבועה לכל השנה. עומק הנחל עשוי להגיע לכ-2 מטרים ויש אזורים של צמחיה עשירה. הכניסה לנחל ללא תשלום

לנחל הקיבוצים >

אסקייפארק – חדר בריחה בטבע

אסקייפארק בעמק המעיינות

אסקייפארק הינו חדר הבריחה הראשון בטבע והוא נימצא ברחבי פארק המעיינות בעמק המעיינות. הפעילות מתאימה לילדים, לבילוי משפחתי, עם חברים או לגיבוש עובדים. הפעילות אורך כ-2 וחצי ונדרש מינימום 4 משתתפים.

לאסקייפארק >

 

אטרקציות בצפון לילדים – גליל עליון

 

ריידרים בצפון הגולן

בקיבוץ אורטל בצפון רמת הגולן, ישנה אטרקציה שאסור לכם לפספס – רכיבת שטח בריידר. ריידר הינו כלי שטח חשמלי בעל 4 גלגלים ומתאים גם לילדים מגיל שנתיים. הריידר ידוע ביכולות תמרון גבוהות ומאפשר נסיעה בטיחותית על אף האדמה הסלעית והמאתגרת של רמת הגולן. אם אתם מחפשים אטרקציה מומלצת לילדים, ריידר בצפון הנמצא בקיבוץ אורטל היא הבחירה הנכונה.
ריידר בקיבוץ אורטל בצפון

 

נחל שניר ודג על הדן

בעיקר בימי הקיץ הלוהטים אך לא רק – נחל שניר המשופע במים זורמים, מזמין את הילדים לטבילה ולשכשוך בטבע ולהליכה מענגת בנחל, בין הסלעים ולצד המפלים הקטנים. מסיימים את המסלול במסעדת דג על הדן עם ארוחה מצויינת כשהמים מפכים לרגלינו והטווסים מסתובבים לידנו. הילדים לא ידעו מה לעשות קודם – להתבונן או לאכול…

 

כפר החיות בכפר גלעדי

אטרקציות עם ילדים שאוהבים חיות – כפר החיות בכפר גלעדי מאפשר לילדים מפגשים אישיים ומהנים עם חיות. בין ילדים לבעלי חיים יש חיבור מיוחד שמבוגרים לא תמיד מבינים. כאן הילדים יוכלו לתת דרור לאהבה המיוחד הזאת, לסייע בטיפול בחיות, ללמוד עליהן, על צורכיהן ופשוט ליהנות מחברתן. כשחיות וילדים נפגשים – הלבבות נפתחים.

 

קידס לנד – אתגר הנינג'ה לילדים

הילדים נדלקו על נינג'ה ישראל וכבר מתכוננים לתחרות של העונה הבאה? קידס לנד – אתגר הנינג'ה לילדים במג'ד אל כרום הוא המקום בשבילם. זהו המקום שיצית את הדמיון לנינג'ה הישראלי העתידי ויאתגר אותו להוציא מעצמו את הטוב ביותר.

 

פיינטבול הגושרים

אחרי אתגר הנינג'ה הגיע הזמן להתלכלך קצת בקרב אמיתי בין כל בני המשפחה. מי מהילדים לא חולם על זה – לאתגר את אימא או את אבא עם רובה צבע, לרדוף אחריהם, להתגרות בהם וללכלך אותם בלי שהם יתרגזו? פיינטבול הגושרים הוא המקום המושלם להוציא קצת קיטור, להתרחק מחיי היום־יום ומהשגרה המשפחתית. מחפשים אקשן אמיתי לילדים? פיינטבול הגושרים הוא המקום.

 

אטרקציות לבילוי עם ילדים צפון - פיינטבול

 

 

אטרקציות בצפון לילדים – חיפה וסביבתה

רכבל חיפה

אם תרצו להרגיש אירופה בארץ, רכבל חיפה הוא המקום בשבילכם. אם תרצו שהילדים ירגישו כך ויתרגשו באותה מידה – מהרו להגיע. תוכלו להתחיל באיזו תחנה שתרצו – למטה או למעלה – זה לגמרי לבחירתכם. למטה – טיילת בת גלים היפהפייה והמזמינה משלבת מדשאות ירוקות וחופים צהובים; למעלה – תצפית סטלה מאריס על נופיו המשגעים של מפרץ חיפה ומגוון המסעדות המדהימות שבה. איפה שלא תבחרו להתחיל, הנסיעה ברכבל מבטיחה לכם חוויה כמו בחו"ל ונופי חיפה עוצרי נשימה.

 

גן החיות הלימודי חיפה

שוב ושוב אנו מוצאים את עצמנו מחברים בין הילדים שלנו לבין החיות. כי אין חוויה מספקת יותר עבורם מחוויית החיבור עם החיות. גן החיות הלימודי חיפה יפגיש אתכם ואת ילדיכם עם מגוון עצום של בעלי חיים – חלקם מקומיים וחלקם מבקרים מארצות רחוקות; חלקם אקזוטיים וחלקם מארצות הקור; חלקם קטנים וחלקם ענקיים ומרהיבים. לא משנה איזו חיה נפגוש, צוות גן החיות יעשה הכול כדי ללמד אותנו עליה, על צרכיה ועל סביבתה הטבעית. גן החיות הלימודי חיפה – מפגש מיוחד לאוהבים הצעירים אי שם על רכס הכרמל.

 

חוף דדו חיפה

מתחשק לכם להתבטל סתם כך על החול הזהוב והרך? לטבול במימיו של החוף היפה ביותר בים התיכון? לכו לחוף דדו בחיפה. זה לא סתם חוף – זאת טיילת. והטיילת הארוכה הזאת מחברת את כל חופי חיפה לרצועה אחת מדהימה ומשופעת באטרקציות לילדים. אחרי הטבילה בים תוכלו לטייל להנאתכם ברגל, לרכוב באופניים או לגלוש על גלגליות, לאכול באחת משלל המסעדות המדהימות שלאורכה ופשוט להעביר בה את היום, ככה בלי להרגיש.

אטרקציה לילדים טיול בטייל בחוף דדו

הצפון מחכה לכם

אז קדימה, תעמיסו את האוטו ותבואו. הצפון מחכה לכם ולילדים שלכם. אם לחופשה של כמה ימים או אם סתם טיול של שבת – הצפון כאן ויש לו שפע של אטרקציות לילדים וחוויות להציע. תיהנו!