fbpx

אטרקציות בצפון לילדים בחופש הגדול

החופש הגדול מתקרב, והקיץ מביא איתו אטרקציות מים מרעננות שהכי כייף לבלות בהן יחד עם הילדים. אל תישארו בבית מול המסכים, צאו לטבע ולפעילויות המים הכיפיות שיש תקופה הכי חמה של השנה! איך נשמעים לכם- טבילה במעיינות מרעננים וצלולים, על נופים מרהיבים, עם אתרים היסטוריים מרתקים ואטרקציות שמשתלבות בטבעיות בכל זה ומתאימות לילדים ומשפחות שמחפשים עניין, אתגר, הרפתקאות והרבה כיף? אף משחק מול מסך לא יכול להשתוות לחוויה המשפחתית שתיצרו כאן!

 

פארק המעיינות – האטרקציה המרכזית בעמק המעיינות

אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים בחופש הגדול, הפסיקו לחפש, הכינו את הצידנית ואת בגדי הים, כנסו למכונית ובואו. מה תמצאו כאן? הכול – מעיינות קרירים שמזמינים אתכם לטבילה מרעננת, שמורת טבע יפהפייה שמלאה בפינות קסומות, באזורי פיקניק, במסלולי טיולים, בשבילי רכיבה באופניים או ברכב חשמלי, והכול בשבילכם. מתי בפעם האחרונה הרגשתם שכל היופי של העולם עומד לרשותכם ומחכה רק לכם? אם כבר עבר זמן רב מאז, הגיע הזמן לחוויה מתקנת. פארק המעיינות מחכה לכם כאן, אז בואו.

עין שוקק בפארק המעיינות

 

גן גורו – באוסטרליה הפראית כבר ביקרתם?

אם כבר אתם כאן בעמק, למה שלא תיתנו קפיצה קלה לאוסטרליה? כן, גם את אוסטרליה הבאנו עד לכאן בשבילכם (שלא תגידו שאנחנו לא משקיעים). אז מה יש לנו כאן? להקת קנגורו ידידותיים שאפשר להכיר מקרוב , עופות צבעוניים שיעופו סביבכם בצורה קסומה, מבוך פארק היורה, מתחמי דשא ואטרקציית שפריצים מיוחדת להתרעננות כיפית במיוחד. בואו להכיר את בעלי החיים האוסטרליים ולהעניק לילדים ערכים של שמירת טבע!

גן גורו

אסקייפארק – חדר בריחה 5D בטבע

נכון, הילדים שלכם כבר אלופים בחדרי בריחה, אך חדר בריחה כזה הם עוד לא ראו. בחדר הבריחה 5D היחיד בישראל הטבע משמש כתפאורה, אתם השחקנים הראשיים ובעלילה המרתקת של יישובי העמק הקסום. רוצים קצת רקע? הכל מתחי בתיק חקירה שמעולם לא פוענח והעלה אבק בארכיונים של כוחות הביטחון, רכב שטח שיוביל אתכם מנקודה לנקודה ומפתח שיפתח בפניכם את הדלת לסודות מדיניים, מקומיים ואישיים שמחכים להתגלות. גיבורי ההתיישבות ההיסטורית בעמק המעיינות זקוקים לכם! מחכים לכם כאן בכל יום בחופש הגדול, אצלנו בעמק המעיינות, הזמינו מקומות מראש ובואו.

אסקייפארק המעיינות

קמפינג קשוח אאוט, גלמפינג מפנק אין

אם אתם מבקרים בעמק המעיינות ולא יכולים לשבוע ממנו, אנחנו לגמרי מבינים אתכם. אז למה לא תישארו ללילה? איפה, אתם שואלים? ממש כאן, ב'לילה', מתחם הגלמפינג המפנק ביותר בארץ. גלמפינג מפנק זה האין החדש- למה לישון בשק"ש קרוע על האדמה אם אפשר לישון על מיטה נוחה באוהלים הולנדיים מפוארים ומאובזרים? עם מתחם שירותים ומקלחות ברמה גבוהה, לבשל במטבח הענק והיפיפיה שלנו,  לעשות מדורה כייפית לעת ערב… ובטח כבר הבנתם את הרעיון.

אז תישארו ללילה?

גלמפינג לילה בניר דוד

החופש הגדול הוא רק ההתחלה

החופש הגדול הוא רק פתיח להיכרות המעמיקה שלכם עם עמק המעיינות. עמק המעיינות והאטרקציות שלו לא נחים לרגע ומזמינים אתכם לביקורים חוזרים גם בשבתות, גם בחגים וגם בימי חול עליזים. נוסעים צפונה? סעו לעמק המעיינות. אתם לא צריכים לתכנן שום דבר, הכול כבר מוכן, קרוב וטוב. אז פשוט בואו.