fbpx

סיור זריחה בפארק המעיינות – חוויה קסומה לכל המשפחה

ישנם רגעים בחיים שנצרבים בזיכרון לנצח, רגעים של פליאה והתרגשות שמשאירים חותם עמוק בלב. טיול זריחה בפארק המעיינות הוא בדיוק סוג כזה של חוויה – הרפתקה ייחודית המשלבת את היופי של הטבע עם הקסם של שעת בוקר מוקדמת, ומעניקה הזדמנות נדירה לחוות את פלאי הבריאה ברגעים הראשונים של יום חדש.

יצאנו לסיור זריחה בפארק המעיינות וחזרנו זורחים, כמעט כמו השמש.

מתעוררים מוקדם – אור הנץ

הסיור מתחיל עוד לפני שהשמש עולה. בעוד רוב האנשים עדיין ישנים, אתם והמשפחה כבר ערים ומוכנים להרפתקה. ההתכנסות בכניסה לפארק המעיינות מלווה בתחושת ציפייה והתרגשות. האוויר הצלול של הבוקר, השקט, וההבטחה למה שעומד לבוא – כל אלה יוצרים אווירה מיוחדת שמכינה אתכם לחוויה יוצאת דופן.

רכבי גולף – הדרך המושלמת לחקור את הפארק

עם הגעתכם, תקבלו את המפתחות לרכבי הגולף החשמליים שילוו אתכם לאורך הסיור. הנהיגה העצמית ברכבים היא חלק בלתי נפרד מהכיף. הרכבים השקטים מאפשרים לכם לנוע בין נופי הפארק מבלי להפריע לשלוות הבוקר, ולהתקרב לטבע בצורה אינטימית ונוחה.

טיול זריחה עם קלאבקאר

 

מסע בין המעיינות הקסומים

הטיול מתחיל בעלייה לתל שוכה, "ההר" של פארק המעיינות, מקום עם סיפור ציוני ישראלי ומבט להרי הגלעד ולשמש העולה. משם ממשיכים למסע בין שלושת המעיינות הטבעיים של הפארק. כל מעיין הוא עולם ומלואו, עם אופי ייחודי משלו. המים הצלולים, שהטמפרטורה נעימה וקבועה לאורך כל השנה, מזמינים אתכם להתרענן ולהתחבר לטבע.

רגע השיא – זריחה מרהיבה מתל השלושה

העלייה לתל מתוזמנת בדיוק כך שתגיעו לפסגה רגעים ספורים לפני שהשמש מתחילה לזרוח לעוד יום של קיץ.
כשאתם מגיעים לנקודת התצפית, נגלה לעיניכם מחזה מרהיב. העמק כולו פרוש לרגליכם, עטוף בערפילי בוקר קלים. אט אט, השמיים מתחילים להתמלא בצבעים – תחילה גוונים עדינים של ורוד וסגול, ואז כתום וזהב עז יותר. ואז, ברגע קסום, קרן השמש הראשונה מבצבצת מעל האופק, שולחת אור זהוב על פני העמק כולו.

סיור זריחה בעמק המעיינות

 

זהו רגע של שקט והתפעמות.

שביל הרטוב – הרפתקה רטובה לכל המשפחה.

אחד משיאי הטיול הוא ללא ספק ה"שביל הרטוב". זהו מסלול ייחודי באורך של כ-300 מטר, שבו הולכים ממש בתוך המים. המים מגיעים עד לגובה הקרסוליים, מה שהופך את החוויה למהנה ובטוחה. כל השביל עובר בתוך צמחייה עבה ומקנה צל לכל אורכו.

השביל הרטוב בעמק העמיינות

הליכה בשביל היא כמו מסע קטן בג'ונגל. הצמחייה הירוקה מסביב, קולות פכפוך המים, והתחושה של המים הזורמים ברגליים – כל אלה יוצרים חוויה רב-חושית שקשה לתאר במילים. זו הזדמנות נהדרת לחבר את הילדים לטבע, ללמד אותם על מערכות אקולוגיות, ולעודד אותם לחקור ולגלות.

כדי להשלים את החוויה, מוגש לכם תה צמחים חם ואפשרות לרחוץ באחד מהמעיינות. זה הזמן לעצור, לנשום עמוק, ולהודות על הרגע המיוחד הזה שאתם לוקחים בו חלק.

נוף קסום בזריחה

 

טיפים להפקת המרב מטיול הזריחה

1. לכו לישון מוקדם יום לפני, רובנו לא רגילים להתעורר לפני שהשמש זורחת ולכן חשוב ללכת לישון מוקדם.
2. לבוש מתאים: הביאו בגדים להחלפה במקרה ותרצו לקפוץ למעיין לטבילת בוקר מרעננת.
3. ציוד צילום: הביאו מצלמה או טלפון מוטען.
4. משקפת: אם יש לכם, הביאו משקפת לצפייה בציפורים ובנוף.
5. מים וחטיפים קלים: למרות שמוגש תה בתצפית, כדאי להביא מים ואולי חטיף קל.
6. סבלנות והתלהבות: בואו עם הרבה סבלנות והתלהבות. הילדים ירגישו את ההתרגשות שלכם וזה ידביק גם אותם.
חשוב!
הנהיגה ברכב גולף למי שיש לו רישיון נהיגה בתוקף, ומגיל 18.

 

טיול זריחה מיוחד בעמק המעיינות

טיול זריחה בפארק המעיינות הוא הרבה יותר מסתם טיול – זו חוויה שתיחרט בזיכרון המשפחתי לשנים רבות. מהנסיעה ברכבי הגולף, דרך הטבילה במעיינות הקסומים וההליכה בשביל הרטוב, ועד לרגע המרגש של הזריחה מתל השלושה – כל רגע בטיול הזה מציע הזדמנות לגילוי, התפעלות וחיבור.

זו הזדמנות נדירה לצאת מהשגרה, להתנתק מהמולת היומיום, ולחוות את הקסם של הטבע בשעותיו היפות ביותר. אז קחו נשימה עמוקה, התכוננו להשכמה מוקדמת, ובואו לגלות את הפלא של עמק המעיינות בשעת זריחה. זו תהיה חוויה שלא תשכחו. להזמנת כרטיסים לחצו כאן >>


תפריט נגישות