fbpx

להאיר את הפארק

סיור עששיות בפארק המעיינות

לטייל ברחבי פארק המעיינות ולפזר נקודות של אור

בחג החנוכה פארק המעיינות מזמין אתכם לחוויה חגיגית של הכנת עששיות וסיור מודרך על רכבי גולף ירוקים. פעילות חוויתית לכל המשפחה.

במידע ואינכם מצליחים להזמין כרטיסים אונליין, ניתן לשלוח לנו וואטסאפ ונחזור אליכם לרכישה טלפונית. לשיחה מהירה איתנו בוואטסאפ הקליקו כאן

באנו חושך לגרש

 

15:30- פעילות הכנת עששיות אישיות.

16:15- עם שקיעת השמש נצא לסיור, נעלה לצפות בשקיעה מתל השלושה, שם נגלה מה קרה לפני 80 שנה בנר שני של חנוכה. נשמע את סיפורו המרתק של הקמת הקיבוץ, הקרב על התל, ונצפה על ישובי העמק והסביבה.

כשהחושך ירד נמשיך בטיול עם העששיות המאירות שהכנתם, נרד לנחל הקיבוצים, נשמע את סיפור הנחל לקול המים המפכפכים ונמשיך לטבילת רגליים בעין שוקק.

17:30- נצא בחזרה להדלקת נרות בחנוכיה הענקית של פארק המעיינות!
נשיר יחד את שירי החג, נזלול סופגניות ונתחמם עם תה מתוק.

במידע ואינכם מצליחים להזמין כרטיסים אונליין, ניתן לשלוח לנו וואטסאפ ונחזור אליכם לרכישה טלפונית. לשיחה מהירה איתנו בוואטסאפ הקליקו כאן

סיור עששיות בפארק המעיינות משלב האהבה שלנו לעמק ולטבע, יחד עם פעילות חוויתית לכל המשפחה.

לוגו משקפת

למי זה מתאים?

כל הסיורים מתאימים לזוגות ולמשפחות
דרכי תקשורת והתנהגות

הנקודות השוות

בחרנו במיוחד בשבילכם את הנקודות עם הספוטים הכי יפים בפארק.
תשמעו קטע...

פעילות ייחודית

הפעלה ייחודית להכנת העששיות שתקחו איתכם אל הסיור.
אירוח כפרי בניר דוד

חשוב לדעת!

– יתכן וזוגות ייסעו עם זוגות אחרים ברכב אחד
– כדאי להביא נעלי הליכה במים, מגבות ובגדים להחלפה

חשוב לדעת!

תשלום מגיל ארבע | חוגגים ביחד את חג חנוכה ונהנים מסדנת יצירת עששיות, סיור מודרך עם רכבים חשמליים בנהיגה עצמית. תצפית בשקיעת השמש וביקור בנקודות קסומות בפארק והדלקת נרות עם תה חם וספינג' | יתכן שזוגות יחלקו רכב גולף עם זוגות אחרים | פארק המעיינות יודיע על ביטול 48 שעות לפני הפעילות במקרה ואין מינימום נרשמים | במקרה של גשם הסיור יבוטל, במקרה זה כספכם יוחזר במלואו. בקשות ביטול והחזר כספי ניתן לקבל עד 48 שעות לפני הפעילות בניכוי דמי ביטול של 5% מסך העסקה.

תפריט נגישות