fbpx

המתחם למפגשים וריטריט מנהלים בעמק המעיינות

אם אתם מחפשים מקום מיוחד שבו תוכלו לרכז את כל העובדים בארגון ולהעניק להם גם חוויה, גם תוכן מהנה וגם ערך עסקי – הגעתם למקום הנכון.

מתחם הגלמפינג "לילה להיות וטבע" בעמק המעיינות מציע פלטפורמה מדהימה ונוחה במרחב הכפרי. מקום למפגשים, סדנאות מנהלים, ימי גיבוש לעובדים או אירועי קונספט.

חץ הפעלה/כפתור PLAY

מחוברות ארגונית דרך הטבע

כמנהלים לעובדים, אתם וודאי יודעים שהדרך ליצירת מחוברות ארגונית עוברת בין כמה נקודות, שאחת מהם היא הפקת ימי שיא לצוותים.

לאור ניסיון רב השנים שלנו באירוח קבוצות, ארגונים וימי שיא עסקיים, ראינו כמה חשובים ימים כאלה בבניית קשרים בינאישיים בין העובדים ובין המנהלים, וכמה נחוצה תחושת השחרור והחופש לעובד.

מה שבטוח הוא שימי גיבוש כאלה הופכים את הקשרים בעבודה לטובים ומשפרים בטווח הארוך את עבודת הצוות, לטובת הצלחה עסקית, שימור עובדים ויצירת מחוברות ומחוייבות לארגון.

יום פלוס לילה

במתחם לילה תוכלו לבחור אם להגיע ליום שלם של סדנאות ללא לינה, או להוסיף את חווית לינת השטח באוהלי גלמפינג ממוזגים ומרוהטים במיטות ובמצעים נקיים.

המתחם לאירועים מתאים לעד 100 איש. לאירועים הכוללים לינה המתחם מיועד לעד 60 עובדות ועובדים.
שילוב של לינה מאפשר גם שבירת שגרה והוספת תוכן מיוחד לשעת הערב.

פלטפורמה שבה אתם יוצקים תוכן משלכם

ישנן קבוצות שבוחרות בעצמן את הפעילויות ומביאות בעצמן ספקים, במקרה כזה, אנחנו נדאג לכל הדרישות שלכם וכמובן שאנו נספק עבורכם את מה שאתם צריכים ברמת התפעול.

בין אם אתם מביאים שף לסדנת אוכל או מנחה לקבוצות וישיבה מנהלים באווירה אחרת – אתם תקבלו את הפלטפורמה הכי נוחה אצלנו, לצד פרטיות ושקט.

האפשרות השנייה היא להתייעץ עם אחד מאנשי התוכן שלנו שיידעו להציע לכם סדנאות, ODT, הרצאות תוכן או מדריכים מקצועיים שיספקו לכם ולעובדים חוויה שתיזכר לשנים הבאות.

אירוע תואם תקציב

הבדלים גדולים קיימים בין מפגשי עובדים ואירועים עסקיים הכוללים לינה לבין כאלה המתחילים ומסתיימים באותו יום. מה שבטוח הוא שבעזרת צוות היועצים המקצועי שלנו תקבלו תכנון מדויק תואם לביצוע אשר יענה לכם על הדרישות תוך עמידה בתקציב.

אחד היתרונות שיש למתחם לילה, הוא שעצם השהייה בו היא חוויה, מה שיכול לחסוך לכם אלפי שקלים בתכנון ובחשיבה על אילו פעילויות אתם מתכננים לעשות. כמו כן, המיקום מהווה נדבך חשוב ואף קריטי לקבלת ההחלטה היכן לקיים את האירוע שלכם, הקירבה של מתחם לילה לאתרי טבע מונגשים וקרובים הוא יתרון ענק החוסך זמן, נסיעות ומשאבים.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

מתחם לילה ממוקם בלב עמק המעיינות, למרגלות הר הגלבוע עם נגישות ישירה למסלולי טיול רגליים או טיולי אקסטרים בהר הגלבוע. כמו כן, המתחם צמוד גדר לגן השלושה – הסחנה, שהוכרז כאחד מאתרי הטבע היפים ביותר בישראל ונגיש לקהל 365 ימים בשנה. בגן השלושה מספר בריכות ומעיין אחד להם טמפרטורה קבועה של 26 מעלות כל השנה. גם שם אנחנו יכולים להפיק לכם אזור השמור רק לכם עם כל הפינוקים.

עוד במרחק של 2 דקות תמצאו את מתחם הספורט "הולצר" ובו בריכה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, ואזור ירוק ופתוח לקיום סדנאות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לידים לקבוצות

תפריט נגישות